De klant komt van rechts

klant

Geven tevreden koeien nog altijd meer melk?

Ongetwijfeld investeren we allemaal veel tijd en energie in het verwennen van onze klanten. We sparen kosten nog moeite om de strijd om de loyale klant in ons ultieme voordeel te beslechten. Maar wat bezielt een klant om bij ons terug te komen en nog meer te investeren ?

Hoe kunnen we ervoor zorgen dat klanten vaker positief spreken over onze diensten of producten ? En welke inspanningen vergt het van onze medewerkers om met zo weinig mogelijk middelen van de happy customer een terugkerende klant te maken ? Veranderde verwachtingen en behoeften van onze klanten dwingen ons tot een herbronning en een aangepaste mindset omtrent het thema “tevredenheid”. Nieuwe klanten zoeken heeft pas zin als we zeker zijn dat we er alles aan doen om de huidige klant lid van onze fanclub te maken.

Aan de hand van 7 axioma’s krijg je een inzicht in de snelweg naar hogere klantentevredenheid én terugkerende klanten.

 

Profiteer van 50% korting. Atlas is door de Vlaamse overheid erkend als gekwalificeerd trainingsbureau. Kom meer te weten via deze link.

kmo_portefeuille_erkend